חוק שקיפות המחירים מסגרת חוק המזון שנכנס לתוקף ב-20 במאי 2015, מחייב את רשתות השיווק עם מחזור מכירות גבוה מ-250 מיליון שקל בשנה, לפרסם באתר אינטרנט את המחירים של כל המוצרים, בכל סניף, בצורה גלויה וחופשית. החוק, שעבר בוועדת הכלכלה ובוועדת הכספים בחודש מרץ 2014, הוא תוצאה ישירה של המחאה בשנת 2011 ואמור היה לפי התכנון, לתת מענה ליוקר המחיה וליצור שקיפות מחירים מלאה בכל מה שקשור למחירי המוצרים.

כשחוקק החוק, הניח המחוקק שמסד הנתונים שיעלו הרשתות ישמש מפתחי אפליקציות, בתי תוכנה, וכדומה כדי לבנות מנועים נוחים להשוואת מחירים. יש לזכור שמסד נתונים זה יכול לשמש הרבה יותר מאתרים ואפליקציות להשוואת מחירים. מסד נתונים זה יכול לשמש גם אתרים יעודים שרוצים להשיג מוצרים מסוימים כמו מוצרי תינוקות, פארמה, ניקיון או כל תחום יעודי אחר.

הנחות בנפרד ומציאות בנפרד, בפועל הרשתות משתמשות בקבצי XML שאינם ידידותיים למתכנת וכך מקשות על חיפוש מידע והצלבת מידע בין מוצרים.
מסתבר שגם אחרי כל חבלי הלידה שחוו רשתות המזון בעדכון שוטף של קבצי הנותנים שלהם, מפתחי אפליקציות ובתי תוכנה התקשו לגשת לקבצים. נכון להיום, חלק מהסופרמרקטים הגדולים הכניסו את קבצי השוואת המחירים באתרים יעודים שלהם ולכן יש צורך לעשות התאמות מיוחדות לכל סופרמרקט בנפרד על מנת לגשת לקבצים שהוא מספק. גם לאחר שכבר נגשים לקבצים, יש צורך לעשות התאמות מסובכות בין כמות קבצים אדירה, בין מוצר לבין המבצע שלו, ומציאת מכנה משותף בין מוצרים ללא בר קוד משותף בין הסופרמרקטים השונים.
למעשה נוצר מצב שעל מנת לפתח מערכת מידע אמינה יש צורך בהשקעת משאבים עצומים, מבלי בכלל להיכנס לנושא התחזוקה השוטפת הדרושה לתחזק מערכת כזו.
ופה בדיוק נכנסת SuperGET לתמונה. חברת SuperGET  לקחה על עצמה את המטרה לאפשר ולהנגיש לכל דורש את מאגר המידע העצום הזה, במינימום זמן ומשאבים.